top of page

RETOUR OF RUILEN

Retourneren - herroepingsrecht

Ben je niet tevreden met de ontvangen artikelen of zijn ze beschadigd? Het terugsturen van artikelen is geen probleem.

​

  • 100 dagen bedenktijd 

  • Terug betaling binnen 14 dagen

 

Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

 

Stuur je pakket via een postorderbedrijf retour. Bijv. PostNL of DHL. Hieronder vind je het retouradres. Stuur ons een e-mail met wat je retour gaat sturen en breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico. 

            Eigen en Eerlijk
            Katwijkerlaan 88
            2641PJ Pijnacker
            Nederland

​

Bedenktijd (herroepingsrecht)

 

Je kunt de bestelling meteen terugsturen, in dit geval geldt een termijn van 100 dagen na ontvangst van de bestelling.

Maar je kunt ook binnen 100 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons melden dat je de bestelling toch niet wilt. Dit kan schriftelijk of per e-mail. Na ontvangst van deze melding, krijg je van ons per e-mail een bevestiging. Nadat je de melding hebt gedaan, heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk terug te sturen.

 

Terugbetaling

 

Wij betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring, het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt, inclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen deze verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald. 

 

Als je hebt betaald met iDeal of Bancontact/ Mister Cash wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Heb je met bancontact/ Mister Cash betaald, dan vragen wij of het mogelijk is om je IBAN en BIC code aan ons door te geven zodat wij je terugbetaling vanuit een Nederlandse bank in orde kunnen maken. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard.

 

Behandeling bestelling en welke producten kunnen niet retour

 

Je mag de ontvangen producten net zo behandelen als je in een fysieke winkel zou doen. Als het hiervoor nodig is de verpakking te openen, verzoeken wij je dit zo netjes mogelijk te doen. Downloads en producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, kunt u niet meer retourneren. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Kosten retourneren

 

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

 

Wil je je artikel ruilen?

 

Een gekocht artikel kan helaas niet geruild worden. Wel kun je het artikel retourneren en een nieuwe online bestellen of kopen in een van onze winkels. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie hierover: info@eigeneneerlijk.nl.

 

Is het artikel bij ontvangst beschadigd of heb je een klacht?

 

Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best om je bestelling goed naar je op te sturen. Mocht het toch voorkomen dat je bestelling niet compleet of beschadigd is, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Stuur een e-mail naar info@eigeneneerlijk.nl

bottom of page